loading

درمان دیابت با گرده گل

درمان دیابت با گرده گل

درمان دیابت با گرده گل


گرده گل چیست ؟

زنبورعسل وقتی بر روی گل نشسته و مشغول نوشیدن شهد گل می‌شود، گرده های گل را که در کلاله و دیگر قسمت های گل وجود دارد را جمع آوری می‌کند. اضافه بر این، موهای روی بدن زنبور به گونه‌ای تعبیه شده که گرده‌های موجود در هوا بر روی این موها نشسته و زنبور تا جایی که می‌تواند این گرده‌ها را نیز جمع آوری می‌کند.

برای اینکه گرده های ریز به هم بچسبند، زنبور از بزاق دهان و مواد ترشح شده از بدن خود استفاده کرده و گرده را به صورت گلوله در می‌آورد. زنبور این گلوله‌ها را در قسمتی از پای خود ذخیره می‌کند که اصطلاحا به آن سبد گرده گفته می‌شود. گرده گل در این قسمت از پای زنبور قرار دارد تا گشت‌زنی زنبور تمام شده و گلوله خوش رنگ گرده گل ، کامل‌تر شود. پس از گشت‌زنی، نوبت به تحویل گرده و شهد می‌رسد. زنبور به کندو رفته و پس از وارسی توسط نگهبانان کندو، محموله گرده گل را تحویل و در خانه های شش ضلعی ذخیره‌سازی می‌کند.

درمان دیابت با گرده گل

پزشکان گرده گل را در درمان علایم دیابت موثر تشخیص داده اند. بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات دکتر گاموسکا در یک مرکز تحقیقاتی در کشور لهستان، مصرف روزانه تا ۳۲ گرم گرده به مدت دو هفته، میزان قند ادرار را در یک لیتر ۴۱.۸ درصد کاهش داده است. همچنین گرده گل در درمان بعضی از مراحل بیماری قند ٬سرطان پروستات ٬ریزش مو٬کم خونی٬نارحتیهای عصبی و …. دارای تاثیر مثبت می باشد.

تنظیم وبهبود بیماری دیابت:

گرده گل وعسل طبیعی است که برای اولین بار در ایران تولید شده و مورد استقبال خیلی از هموطنان عزیزمان واقع شده است
در ضمن این محصول مورد تایید سازمان توف آلمان و دارای سیب سلامت هم می باشد.

کافیست فقط یک دوره آن را امتحان کنید تا نتایج فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

طریقه مصرف گرده گل

گرده گل را میتوانید با انواع آب‌میوه (شیر،شیرموز،اسموتی و …) و یا با ماست و عسل مصرف کنید. در صورت تمایل میتوانید به تنهایی نیز مصرف کنید.

آموزشیدرمانیعسل

درمان دیابت با گرده گلدرمان علایم دیابتزنبورعسلطریقه مصرف گرده گلگرده گل چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *